OFERTA
na rok szkolny 2016/2017
w zakresie grupowych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych w przedszkolach
GRUPOWE FORMY PRACY Z RODZICAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
Rola dziadków w kształtowaniu psychiki dziecka i w jego wychowaniu |
2 godz. |
pedagog |
|
2. |
W trosce o prawidłowy rozwój mojego dziecka (percepcja wzrokowa, słuchowa, orientacja przestrzenna, motoryka) |
2 godz. |
pedagog |
3. |
Sytuacja rodzinna a przejawy agresji i przemocy wśród dzieci |
1 godz. |
pedagog |
4. |
Jak usamodzielnić dziecko? |
1 godz. |
pedagog |
|
Jak postępować z dzieckiem nadruchliwym? |
1 godz. |
psycholog |
|
Czytam, uczę i przygotowują moje dziecko do nauki w szkole |
1 godz. |
pedagog Edyta Poznaniak-Helak |
|
Rodzic najważniejszym wychowawcą |
1 godz. |
pedagog Edyta Poznaniak-Helak |
8. |
Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci? |
1 godz. |
psycholog |
GRUPOWE FORMY PRACY Z NAUCZYCIELAMI:
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
|
Jak stymulować rozwój dziecka zdolnego? |
2 godz. |
psycholog |
2. |
Rozwijanie sprawności ruchowej |
1 godz. |
pedagog |
|
Niepokojące zachowania dzieci w wieku przedszkolnym |
1 godz. |
psycholog |
4. |
Zaburzenia integracji sensorycznej a funkcjonowanie dziecka w przedszkolu |
1 godz. |
pedagog |
5. |
Sytuacja rodzinna a przejawy agresji i przemocy wśród dzieci |
1 godz. |
pedagog |
|
Jak rozmawiać z rodzicami? |
1 godz. |
pedagog |