OFERTA
na rok szkolny 2017/2018
w zakresie grupowych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych w przedszkolach
GRUPOWE FORMY PRACY Z RODZICAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
Rola dziadków w kształtowaniu psychiki dziecka i w jego wychowaniu |
2 godz. |
Pedagog |
|
2. |
W trosce o prawidłowy rozwój mojego dziecka (percepcja wzrokowa, słuchowa, orientacja przestrzenna, motoryka) |
2 godz. |
Pedagog |
3. |
Karać czy wyciągać konsekwencje? |
1 godz. |
Psycholog Katarzyna Kędzierska |
4. |
Jak usamodzielnić dziecko? |
1 godz. |
Psycholog Katarzyna Kędzierska |
|
Czytam, uczę i przygotowują moje dziecko do nauki w szkole |
1 godz. |
Pedagog Edyta Poznaniak-Helak |
|
Rodzic najważniejszym wychowawcą |
1 godz. |
Pedagog Edyta Poznaniak-Helak |
GRUPOWE FORMY PRACY Z NAUCZYCIELAMI
Lp. |
Tematyka |
Czas trwania zajęć |
Prowadząca |
1. |
Rozwijanie sprawności ruchowej |
1 godz. |
Pedagog |
2. |
Karać czy wyciągać konsekwencje? |
1 godz. |
Psycholog Katarzyna Kędzierska |
3. |
Zaburzenia integracji sensorycznej a funkcjonowanie dziecka w przedszkolu |
1 godz. |
Pedagog |
4. |
Jak rozmawiać z rodzicami? |
1 godz. |
Pedagog |
5. |
Podejmowanie interwencji |
2 godz. |
Psycholog |
6. |
ETTHNO-Kinesiotaping |
1 godz. |
Logopeda |
7. |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w kontekście regulacji prawnych |
1 godz. |
Dyrektor, psycholog |